11 Şubat 2012

BAY BECERİKLİ İLE HAFTASONU FAALİYETLERİ









Çocukların bu aralar televizyondaki favorisi bay becerikli.Evde televizyon kullanımı konusunda yeni kurallar koyduk.Bu kurallar çocuklara değil daha çok bize :)Hayatımda zamanımı çalan şeylerin bir listesini yaptım ve birçok kişi gibi en çok zamanım tv karşısında geçiyordu.Bununla ilgili ne yapalım sorusunun cevabı bendeydi.Çünkü eşim ve çocuklar için tv çokta önemli değildi.Açan bendim.Şimdi evde açılırsada çocuk kanalları açılıyor.Onlarda da seçtiğimiz programları izliyoruz.Çocuklar yattıktan sonrada ben istediğim dizime bakıyorum.
Öyle alışmışım ki evde olmadıklarında bile keloğlanın bir milyonuncu tekrarını bile izlemek istiyorum.Bununla ilgili trt çocuğa bir mesaj gönderdim ama hala bir cevap gelmedi.Çokmu zor acaba kendimize ait çocuk programlarını yapmak.Bay becerikli de izlemekten çok hoşlandığımız bir program.Kendisi bbc yapımı .Ana okullarında yapılan faaliyetlerin yapımını anlatan renkli bir yapım.Şimdi bunu yapmak çok mu zor da bbc den alıyoruz diye düşünüyorum.Bak bu işede girecem herhalde:)) 

modabahar yapım gururla sunar:))



Pin It

9 yorum:

  1. oğlumla birlikte izlwdiğimiz ve çok sevdiğimiz bir programibizde yapmaya çalışıyoruz:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Evet ben de çocuklarla izliyorum.İlham verici fikirler var:)

    YanıtlaSil
  3. bencede muhteşem şeyler yapıyor arkadaşlar sizlerede öneririm...

    YanıtlaSil
  4. ben hep izliyorum yapmayada çalışıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen not tutuyorum unutmayayım diye.

      Sil
  5. ben yaptıkalarını çok beğeniyorum bazı malzemeleri bulamıyorum ama program çok hoşuma gidiyor

    YanıtlaSil
  6. muhteşemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil

gmail hesabı olmayanlar yorumlarını adsızı işaretleyip yollayabilirler